2013

Allmänt / Permalink / 0

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Joodå

2. Höll du några av dina nyårslöften? Jo, att jag skulle träna mer.Och det har jag.

 

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inte vad jag vet , hah.

4. Dog någon som stod dig nära? ja. L♥

5. Vilka länder besökte du? Sverige

6. Är det något du saknar år 2013 som du vill ha år 2014?  Flera saker, men tillexempel en burk dit man lägger lappar med minnen och bra saker som hänt.Skulle va kul att läsa nu.

7. Vilket/vilka dagar från år 2013 kommer du alltid att minnas? oj..Massor ..Men alla danser, då alexander föddes, L's begravning,jul ...allt möjligt faktiskt.

8. Vad var din största framgång 2013? Positiviteten.

 9. Största misstaget? Haha massor.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Om jag har. Nej men 

11. Bästa köpet? torrshampo ELLER telefon.


12. Vad spenderade du mest pengar på?
Telefon.

 13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Jaa då.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?
Höst   Taggtaggtagg  Vinter 2012-13

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer? Varit mer social och spontan.

 17. Vad önskar du att du gjort mindre? Varit på datorn.

18. Hur ska du tillbringa  julen? Tillbringade den med släkten , var underbart.
19. Blev du kär i år?Jo

21. Favoritprogram på tv? Akward

 

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Inte hatar, men tycker mindre om.

23. Bästa boken du läste i år?Inte ondskan iallafall.

27. Årets bästa film? HOST

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

Var på prao i stan, svimmade och blev tvungen att åka hem.Sov och kände mig bra igen så for till stan igen där Angeliqa väntade och så åt vi på cafe.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?Oh ja.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2013? min egen.
31. Vad fick dig att må bra? En hel del, men t.ex familjen,vännerna och komplimangerna.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?öööh...

 33. Vem saknade du? Många.

35. Planer för 2014? Försöka ta mig ut på nån festival i sommar kanske ? Och satsa liiiite mer på skolan också.OCH komma på en skola att söka till i vår.

 

Till top