Den perfekta sista minuten julklappen

Allmänt / Permalink / 1
Jag har hittat (fått) den perfekta julklappen.
Grät glädjetårar till varenda en av dem, för de är så himla fina.
Ett enkelt brev.
Så himla personligt, fint och ovanligt i dessa dagar.
Att någon vill lägga ner tid för en extra tanke om mej.
Jag uppskattar sånt här, och jag har fått några av dessa av så himla fina människor.
Visar inte alla och inte hela brev, utan bara delar.
 
 
Tack Jonna för att du finns.
Jag (Vi) älskar dej av hela mitt hjärta o. önskar dej allt gott. Tack för att du hjälper till hemma, ibland kanske du tror att jag inte märker, men jag märker alltid om du donat. Du är en så härlig person, snäll, omtänksam, stöttande, ibland kan du nog vara lite besvärlig och vi hamnar på kant med varandra men hittills har vi kunnat reda upp det. Jag önskar att du är rädd om dej och tar vara på dej nu i framtiden. Denna jul har vi kanske inte engagerat oss så mycket, och du vet orsaken, men ingen av dem ville att vi skulle sluta leva för det.
En stor varm julekram från en också lite besvärlig Mamma ♥
 


Jag kommer älska dej mest av allt så länge vi är tillsammans, vilket jag vet att vi kommer vara länge jag hoppar minst 100 år till.För du känns rätt och jag vet att du är the one för mej. Tack för att du finns i mitt liv älskling. Pga dej mår jag bra och har fått bättre självförtroende. För med dig in my mind klarar jag vad som helst , så snälla stay with me until the end. Det kommer jag göra, jag lovar. Hoppas du sovit gott och drömt sött  ♥

 
Jag har ingen aning om när ni åker till Sverige om du redan är på båten eller. Men jag ville bara säga att du är en av de underbaraste personerna i mitt liv och jag vet inte vad jag skulle göra utan dej. 
Jag vet att du har det tufft nu, väldigt tufft, och åh vad jag önskar att jag verkligen kunde komma på ord eller handlingar som skulle få dig på bättre humör och inse att allting kommer att bli bra igen Jonna .Även fast det känns som att hela din värld håller på att rasa så finns jag här för dig och ger dig stöd, det kanske inte märks alla gånger, men jag vill alltid ditt bästa. Jag önskar att du kunde inse hur fin och vacker du är, att du har en underbar kropp som inte förtjänar att ta mer skada. Att du har en pojkvän och din familj och dina närmsta som älskar dig oavsett. Du behöver aldrig kämpa ensam, jag älskar dig Jonna och är så himla glad att du existerar. 
 


Ojj vännen vi ska nog klara det här! Jag ska hjälpa dej gumman ♥ Jag ,din familj och Robin älskar dej och vi ska hjälpa dej. 
 


 
 
 

Det här är vad Julen och livet handlar om gott folk.
Omringa dej med folk som stöttar dej, visar uppskattning och gör samma du mot dem.
Sluta stressa över saker att köpa åt någon.
Skriv ett så smashing brev/meddelande att glädjetårarna rullar ner för deras kinder.
Hälsa på någon ensam/som du inte sett på länge.
Ge någon en kram.
Visa att dom aldrig är ensamma.
Visa någon att du finns.
För jag lovar dej, omringa dej med rätt människor och du får så mycket tillbaka.
Jag är otroligt tacksam att jag har så underbart fina människor i min omgivning.
Så jäkla glad att jag får dela mitt liv med dessa personer.
Alla borde ha människor som dessa i sina liv.
Du kanske inte förstår meningen med julen, du kanske inte tror på gud/jesus , okej , fine men julen handlar om värme, gemenskap, glädje och tacksamhet , inte nödvändigtvis om kyrka
( om det inte är det du vill ) eller paket.
Julen är kärlek.
Därför älskar jag julen.
 
En riktigt stor varm kram till alla kära läsare.
God jul ♥
 
 
 
#1 - - Angeliqa:

Kärlek till dig <3

Svar: Kärlek ti dej å vännen ❤
Jonna

Till top