Men han lämnade sitt léende på vår jord

Allmänt / Permalink / 0
Igår tog vi ett sista farväl av vår käre vän .Otroligt vacker,stillsam och värdig begravning. Vill tacka alla som deltagit att planera den. Bildspelet var så fint, påminde oss om alla minnen. Var otroligt tungt för hela min familj igår. Vi umgicks hela dagen vilket var precis vad vi behövde. Fick en klapp på axeln och en kram då man behövde och vi kunde prata alla fantastiska minnen vi har med K. Vi var på hotellet och hade fredags mys på äkta svenskt vis ,gick lite senare och åt kvällsmat och hittade ett spelrum med pingis,bordsfotboll,biljard och dart. Spelade med mamma och det var så mys hihi.Vaknade till ett underbart meddelande av älskade R ❤ och blev så rörd så jag inte kan somna om nu , men klockan är ju ändå 9 finsk tid så att. Idag blir det först hotellfrukost och sen ut på stan.
Jag vill slutligen tacka alla mina underbara nära ❤Tack för att ni stöttar mej och finns där för mej nu när det är tungt. Tack för alla fina tröstande texter och välvalda ord. Jag vet hur jobbig jag säkert är då jag plötsligt fäller tårar och försvinner in i mej själv. Men det kommer va så nu en tid. Snälla stå ut med mej så känns det lättare ❤
Och tack K. Du kommer alltid leva kvar i våra tankar och steg. Jag saknar dej så otroligt mycket. ( och där var tårarna framme igen ) Du är min största idol och min största inspiration. Jag har fått så mycket bra av dej. Så mycket jag alltid kommer minnas. Och jag ska använda Infinity halsbandet jag fick av dej som en symbol för att du och dina tankar kommer leva kvar.Med mej, med oss, med alla du kände.
För du, min vän, lämnade ditt léende på vår jord. ❤
Till top