Men helt ärligt , e jag aldrig nöjd.

Allmänt / Permalink / 0
( Ber alla anti svordoms peepz att avsluta läsningen här)
Veckan har faktiskt varit helt okej.Det är en stackars vecka kvar nu i Högstadiet.Fan va sjukt.Nåväl.

Igår skulle jag till Vickan, men förlorade kontrollen av vespan och sladdade omkull.Tack och lov hade jag långbyxor, hjälm och en huvtröja ( som tyvärr var uppdragen över armbågarna, så armarna tog stryk)Då jag äntligen kom upp haltade jag med vespan till sidan , satte mig på den och började gråta och skaka som fan. Kontaktade några av dom närmaste, tack alla ni vet vem ni är ❤

Blev jävligt sur över alla som körde förbi mej med bil... Helt seriöst jag sitter på kanten med en skråmad vespa, blod på händerna,söndriga jeans,skakar och gråter.Jag vet att ni som körde om såg att nåt var fel. Med detta vill jag inte klaga över någon specifik men ja börjar oroa mej för dagens civilisation om man inte stannar vid dessa tillfällen, och jag vet att flera av mina bekanta har varit med om samma sak...

Nåväl det hela resulterade i ett par kryckor, massa sår och blåmärken osv.
Om någon fortfarande läser detta nu,
Snälla fundera en extra gång innan du sätter dig på moped med shorts och linne, eller överhuvudtaget med bara ben och armar. Mina ben är bara lite skråmade tack vare byxorna. Överkroppen klarade sig utan allt , pga att jag hade flera lager där. Mina armar som var bara , har massa blåmärken,bulor och sår.

Ta hand om er alla och tänk efter i trafiken.

H. Moraltant nr 1
Till top