Saker jag lärt mig....

Allmänt, Deep, Personligt, inspiration, tankar, tips / Permalink / 0
Saker jag lärt mig hittills i gymnasiet.
 
1.Det spelar absolut ingen roll var i  bussen du sitter i högstadiet, ingen och jag menar INGEN kommer fråga dej.
 
2.Sköt skolan,men stressa inte sönder dej.
 
3.Folk bryr sej och folk hjälper bara du frågar.
 
4.Döm inte från utsidan.
 
5.Var dig själv.Klyschigt, jag vet , men faktum är att det är så många i högstadiet som inte fattat det ännu och i gymnasiet funkar det inte utan en personlighet.That's it.
 
6.Mera frihet = mera ansvar.
 
7.Vasa är en mycket tråkig shoppingstad.
 
8.Hitta hobbier,men försök att ändå ha kvällar utan någonting på schemat.
 
9.Ta alltid med telefonladdare och hörlurar till skolan.
 
10.Man måste inte se ut som en modell varje dag.
Det är okej att komma osminkad till skolan, om det är det du vill.
( tar oss tillbaks till punkt 5 )
 
 
 
 
 
 
Till top