Kamera och telefon

Allmänt / Permalink / 0
Igår och i förrgår satt jag i ca 2 timmar och kollade igenom,raderade,och flyttade över bilder från telefonen och kameraminneskortet till ett USB-minne. Fick så himla nostalgi av bilder ända från 2012 och jag grät en smula, över alla fina människor som finns på bilderna men inte finns här i verkligheten längre. Saknar människorna, saknar högstadiet, saknar sommaren, saknar julen, saknar komfirmationen osv osv.
Fanns så många fina minnen.
Läste även en bok för första gången på typ 134 år och jag älskade det.
Skrev senare en kolumn om det också.
 
Det där är något jag saknar också.
Sidan av mig som läser böcker,som skriver långa texter i dagböcker och på bloggen och fotograferar allt som tilltalar mina ögon på ett eller annat sätt.
 
 
 
 
Här är några av bilderna jag hittade.
Alla är minnen, men av vadm det håller jag för mig själv.
 
 
 
Till top