Saker jag inte gör

/ Permalink / 0
1.Jag dricker inte kaffe
2.Umgås inte med folk som sänker mej
3.Ser inte förändringen från 80 kg till 62 kg
4.Ser inte ner på folk pga ursprung
5.Pratar inte mycket om mina känslor
6.Äter inte mycket mat eller onyttigt utan skuldkänslor
7.Röker inte.Känner inget behov av det av personliga skäl
8.Kan inte sluta övertänka.allt.
9.Litar inte på någon allt för mycket.
10.Förstår inte mej själv ibland.
11.Använder inte lösögonfransar.Flera har frågat men nej det gör jag inte.
12.Jag talar inte mycket överlag.Jag kan anses som sur men jag är oftast allt för deep i mina tankar för att kunna vara social.
13.Dricker inte tills jag gör saker jag ångrar som fan sen.Jag skulle tex aldrig va otrogen i fyllan.Tycker sämsta ursäkten på otrohet är "jag var så full".
14.Känner mig aldrig som "en i gänget". Eller sällan.
15.Skriker inte eller svär då jag är arg. Jag gråter,sitter tyst och kan vara så flera timmar.


Till top