Tar upp kameran och kollar in min fulhet

Allmänt, Personligt, Teorier / Permalink / 0
Idag har jag varit i skolan, skrivit prov och åkt hem igen.
Är sjuk och har varit hela dagen, men there's no time for that i provveckan.
 
 
Angående rubriken som ni säkert tog som en mycket deprimerad sådan.
MEN nej, det är faktiskt en ganska glad egentligen.Plot-twist.
Då jag är sjuk ser jag inte ut som sjuka männsikor gör i media.
Fint hår , ligger i nytvättade lakan, har på tofflor , stor skjorta och en te-mugg i handen?
Pfffft haha nej.
Jag har huvtröja, smutsigt hårt, använda näsdukar runt mig, 5 tons påsar under ögonen osv..
Jag är jäklit ful och ofräsch med andra ord.
Jag tycker inte om att använda ordet ful, men nu känns det helt okej faktiskt.
Orkade inte ens försöka göra mig fin idag inför skolan, för det är okej att se ut som en säl ibland.
(Dålig liknelse, sälar e söta , men iaf)
Det är okej att vara riktigt motbjudande ful ibland.
Tänk dig någon som alltid kommer till skolan med mjukisbyxor och ser otroligt trött ut.
Tänk dig när hen en dag kommer till skolan med något annat och du ser direkt ,
-Oj hen har gjort något annat idag, fin hen är ändå.
SÅ tänkte jag när jag for till skolan idag.
Jag är sjuk, trött, stressad och det är okej att vara ful idag.
För ser jag ut så hela provveckan, kommer folk kanske att reagera på att jag har försökt klä mig fint sen.
 
Det här är ett jäkligt onödigt inlägg.
Det kan vara febern som talar, jag vet inte.
Men det här är ännu en av mina teorier som jag har.
Har en hel del såna nu, lägger till kategorin "Teorier" för er som vill veta mer av dem.
Till top