Q and A #2

Allmänt / Permalink / 0
  1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
    Nej. Asså det kan säkert hända nån, men jag har svårt att föreställa mig att man älskar någon riktigt djupt första gången man ser någon. Man kanske "likes the view" men inte på ett djupare plan.


  2. Vanligaste färg på dina kläder?
    Har seriöst bara typ 3 plagg som inte är blåa,vita eller svarta.


  3. När mår du bra? 
    Då jag får umgås med någon jag tycker riktigt mycket om.


  4. Favoritlåt?
    Kan inte välja en men i min nya lista finns en hel del bra!


  5. Du får en önskning å du får önsk dig en sak, men inte mer önskningar, va önskar du?
    Jag önskar mig att cancer försvann.


  6.  Hu läng tar e fö tu ti la de klar på måronan?
    Stiger upp ca. 1,5 timmar innan jag åker om jag ska duscha, annars 1 timme.


  7. Har du na konstiga fobier?
    Jag är rädd för åldringar och jag blir äcklad av allt som är litet och vitt , typ små plast bitar.


  8. Ha du köpt kondomer najngaang?
    Ja det har jag Miia-nyfiken.


  9. Vad skulle enligt dig fördelarna och nackdelarna vara om världen var en plats där man inte kan ljuga utan alltid tala sanning?
    Fördelarna skulle vara att så mycket skit skulle ta slut. Man skulle höra sanningen och inte massa bullshit. Nackdelen är ju dock om man faktiskt vill höra sanningen hela tiden?


  10. Jonna ha du vuri glutenintolerant häila live? Och hu jie egentligen att va he?Hu ha du gjort på påsken tå du ha gaji runt å vuri häxo me godise? Lixom sånde du int kona ät?
    Jag har hållit glutenfrikost  i 3-4 år och har troligtvis varit det hela livet. Eller egentligen är jag väl inte glutenintolerant men jag mår bäst av att inte äta gluten. Det var jobbigt i början att sluta äta allt, men idag tänker jag inte så mycket på det. Klart det finns maträtter jag saknar. Men jag äter hellre glutenfritt än att ha exem över hela kroppen och skämmas över att dom vätskade igenom alla kläder. Fick även äta sömn tabletter ett tag för att inte skrapa sönder mig i sömnen, dessa gjorde mig mycket trött i flera dagar och det var väldigt jobbigt. Så jag tar mycket hellre en kropp som mår bra istället för massa onyttigt vetemjöl. Och godiset kunde jag nog äta då jag ännu gick påskhäxa, fast av någon orsak försvann godiset så himla snabbt ur pannan utan att jag åt något ;)
Till top