Q & A #2

Allmänt / Permalink / 1
Favvo klädbutik? 
Monki, New yorker och Rut m.fl skulle gärna få komma till Vasa.
 
 
 
Vilken färg sko du vila ha på ögonen?
Isblå. 
 
Tycker du de e fint me bootcut jeans?
OOH ja. Skulle så vilja ha kroppen att bära ett par.
 
Favvo sminkprodukt?
Om jag fick välja EN skulle det nog vara en brun ögonpenna. Lyfter fram ögonen, kan användas som skugga och säkert till brynen om man har rätt nyans.
 
VEM ÄR DIN FAVORIT I PH?
AV BOYSEN JOHNNY OCH AV FLICKORNA JENNIFER.
 
     
 
 
 
Vad är det mest spontana du någonsin gjort?
Där fanns en hel del olika minnen att välja på , men allt hör inte hemma på bloggen så att ...höhö. Men jag väljer gången vi kamouflerade oss och låg i ett gigantiskt jordgubbsland kl.4 en härlig sommarnatt.

Va tycker du är nr 1 jobbigaste saken med din ätstörning? Är det maten eller något annat?
Hur stark den är, och det faktum att jag inte minns hur livet var utan den.
 
 
Skulle du kunna va me i ph?
Teoretiskt, ja. Praktiskt, nej. Jag vill vara med, det vill jag verkligen. Men 1. jag är inte riktigt "ph-typen" och 2. ätstörningen skulle inte praktiskt fungera där. Fast mina vänner och min familj vet mycket väl hur mycket jag skulle vilja vara med. 
 
(stolt över mina kreativa kunskaper)
 
Om du fick träffa vem som helst i hela världen, vem skulle det vara och varför?
Om det finns en gud, skulle jag vilja träffa hen. Fråga varför hen har tagit så många människor ur vårt liv och varför livet och världen är så här. Hen skulle kankse också låta mig träffa dem som lämnat oss. För jag skulle göra vad som helst för att se dem nån annan gång än på natten då jag drömmer och sedan vaknar med tårar på kudden.

Vilka grejer gör dig på glatt humör? Är det samma saker som förut eller har det ändrats?
Att känna mig behövd och att se de jag bryr mig om må bra. Nej, jag blir inte lika lätt glad längre. 
 
 
Om du skulle ha råd med vad som helst, vad skulle du köpa?
En resa till ett varmt land kanske. Eller ett hus? Eller nån skönhetsoperation? Kanske bil? Har ingen aning faktiskt.
Min mer eftertänksamma sida säger att jag skulle köpa lägenheter i huvudstäder, kanske nåra aktier och bygga skolor i u-länder. Skäms över mina första val. 
 
Är du stolt över din ätstörning?
Nej och ja. 
En del av mig skäms över den. Men en större del av mig peppar mig till att fortsätta hålla den vid liv.
 
 
 
#1 - - ls:

Kommentar till svaret i tredje sista frågan.
VI behöver dej. Här o nu.
Kramisar, från " du vet precis"

Svar: kram ❤
Jonna

Till top