Medan jag ännu visste hur man lever

Allmänt, Deep, Foto, Personligt, tankar, ångest / Permalink / 2
 
Kollar tillbaka på bilder från gånger jag faktiskt levde lite.
Medan jag ännu ...
 
~ Hade stora framtidsplaner.
Åt nutella direkt ur burken.
 Kunde låta mig själv skratta ordentligt.
Lät kameran följa med överallt.
Bjöd på mig själv.
Njöt av en riktigt stor tallrik mat.
Äventyrade så mycket att kryckorna fick va med.
Körde vespa hela tiden, i alla väder och vart som helst.
 Skapade minnen för livet med minna vänner.
Kunde jobba.
~  Fick träna.
 ~ Vågade testa nya saker.
Kunde känna mig fin.
 
Försöker se tillbaka
även om jag saknar att kunna göra allt det här,
är känslan av att jag inte vill tillbaka så otroligt stark. 
Jag vill, men jag vill inte.
#1 - - natalie:

kram <3

Svar: kram
Jonna

#2 - - mamma:

Vi ska nog göra allt detta ännu, förutom att jag inte äter nutella.
Stora varma styrkekramar från mamis

Svar: kram ❤
Jonna

Till top