#1 - - Emmi:

Kram ❤️

Svar: Kram❤
Jonna

#2 - - Lotta:

<3 fina jonna, så starkt och viktigt av dig att göra den här videon. något i mig blir så himla himla stolt. kram! <3

Svar:
Jonna

#3 - - Teija Flygar :

Fantastiskt Jonna❤
Ditt mod och din äkthet träffade rakt in i mitt hjärta.
Det finns inte så många människor som har styrkan och modet till att prata om egna erfarenheter angående psykisk ohälsa, men Du vågar, strongt Jonna❤
Hoppet du inger, kommer även att stödja och hjälpa andra människor, som får ta del av ditt enorma engagemang angående den tabubelagda psykiska ohälsan.
Har alltid trott på dig och den känslan och tanken blir bara starkare var gång jag får ta del av din blogg och det är jag så tacksam för❤
Kram💖

#4 - - Johanna:

Shit.. Sitter och gråter bara för att ja e så stolt över dig att du dela med dig, men också för att ja känner så igen mig själv. Min video kommer också komma upp denna vecka förhoppningsvis!
STYRKEKRAM! <3

Svar: Den ska ja se! Kram!
Jonna

Till top