Det unika projektet

Allmänt, DUP, inspiration / Permalink / 0
 
 
Vi har alla människor något som gör oss unika.
Det kan va att du alltid hoppar på ett ben på torgplattor, att du alltid lägger sockorna bredvid din säng, 
att du älskar att röra allt i butiker, att du älskar saltgurka och marsipan tillsammans eller precis vad som helst.
 
Jag har flera såna saker. 
Jag har ofta med telefonen utanför duschen för att kunna lyssna på musik.
Jag dansar då jag är ensam på mitt rum.
Jag kan krypa ihop till en boll och ligga bredvid min hund på golvet och tala bebis-språk med henne.
Och så mycket mer. 
 
Jag vet att många av er där ute har saker ni gör, som ni tror att ni är enda som gör.
DÄRFÖR inleder jag nu ett projekt.
 
Jag vill höra vad just DU gör då du är ensam.
Vad gör dig unik?
Jag sammanställer sen det jag fått till ett inlägg.
Skicka texter eller bilder till [email protected] eller kommentera här under. Ja publicerar inte kommentaren.
Du är helt anonym, jag lägger bara kön och ålder vid din text.
Jag vill ha unikheter från alla möjliga människor, så vill du vara med och hjälpa mig att sprida lite kärlek och acceptans i bloggvärlden, skicka in dina unikheter, så visar vi att det är okej att vara speciell, konstig och unik.
 
(Allt kring projektet kommer finnas under kategorin DUP)
 
 
Till top