Lista då och nu

Allmänt, lista / Permalink / 0

 

Här är en lista jag hittade på min gamla blogg. Svaren inom parentes är gamla.

 

KÄRLEK:

Är du kär just nu? : (Nej) Inte kär, men intresserad.

Har du någon kille just nu? ; (nej) Nej.

Har du dumpat någon? : (Njaa..) Njaaa...

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? :( Nej ) Nä.

Vem kramade du senast?: ( mamma ;) ) Minns inte faktiskt?

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej?:  (NEJJ?!) Om jag vore i ett förhållande , nej.


SKOLA:

Är du duktig i skolan? :(inte vet jag , fråga mina lärare ;) ) Försöker, men i gymnasiet försöker nog alla.

Har du bra betyg? : (Helt nöjd.) För att vara gymnasie betyg, ganska bra.

Har du fått göra om ett prov någongång? : (nope) Jo.

Har du fått ett bra resultat på ett prov? : (joo) Joo.

Sköter du dej i skolan? : (9 i uppförande ( badass) PFFT nää... ) Jo.

Har du tuggat tuggummi under skoltid?  (Joo) Inte i gymnasiet, pga tandställningen.

Har du mobilen på lektionstid? : ( nå nää ) Sällan, den klarar sig nog bra i väskan.

Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? : (Nej) Nej.


FAMILJ:

Hur många är ni i din familj? : (Pappa,mamma,jag,storebror , halv stora syster :) ) + Shelby

Du bor tillsammans med dina föräldrar? : (jo) 

Trivs hemma? : (jo) Har börjat uppskatta hemmet mer efter all sjukhustid.

Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? : (då jag var 5 :P) Ja.

Har skrikit och slagit din mamma? : (Skrikit men inte slagit.) Man slår inte sin mamma.

Har fått en rejäl utskällning på sistone? : (nej) Nu och dåå. Men det är konstruktivt,

Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? : (jo) Jå.

Vem betyder mest för dej i din familj? : (alla) Alla, beror helt på vad saken gäller. Men alla.

Du älskar din familj oavsett vad som händer? : (jo) ja.


VÄNNER:

Du har vänner? : (Jo)

Du brukar vara med? : (Ingen nämnd, ingen glömd :) ) Mest potatoclub pga samma skola.

Vem/vilka var du med sist? : (Emmi ,miia, lizette , sasso igår :) ) På fritiden , Miia.

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? : (Mina vänner betyder mkt ja.) Men jaa.

Är det okej att ha kill-kompisar? : ( klart he :D ) Joo.
Har du pussat nån av dina kompisar? : (jo) Joodå.

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? : (Va ? NEJ) Ibland då dom är riktigt dumma. Men nej.

Har du blivit av med någon vän på sista tiden? :( joo..) Nej.

FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? : (mest under skoltiden ) Oftast ja.

Putar med läpparna på kort? : (om jag skämtar kanske, ja) Nej.

Tar kort på dina bröst? : (haha nej) Vad för nåt? 

Använder foundation på läpparna? : (ne-e) nej.

Super dej packad varje helg? : (Nee) Nej

Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? : (nepp nepp) Nej.
Ditt hår e knallblont? : (nej) nej.



KRIMINELLT:

Är det okej att vara kriminell? : (beror väl på vad man vill ha ut av sitt liv, men jag tkr inte det är ok.) Om det inte kan skada någon eller förstöra för någon. Jag tycker det är okej att dricka om man är under 18, t.ex.

Vill du bli kriminell? : ( nej ) nej.

Vad är inte okej med att vara kriminell? : (man kan skada/skadar andra människor.) same.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? : (nej) nej.

Har du suttit i fängelset? : (Nej) nej.

Vill du hamna i fängelset? : (nej) nepp.


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? :( ja.) Beror helt på stunden.

När grät du senast? : (igår.) i förrgår,

Du har gråtit över en kille? : (Över att ha saknat honom jo. ) Ooh ja.

Vem bråkade du senast med?: (-) Minns inte?

Har du velat ta ditt liv ? : (-) Ja. Men inte mera.

 
Till top