bloggtorka

Allmänt, lista / Permalink / 0
HAR DU ?
Folköl i kylen : Nee
Något husdjur : En bror och en hund
Någon favoriträtt : något med svamp och squash
Puder på dig :  nej gud glömde det idag
Några framtidsplaner : jo, flrst att ta mig till skolan.
Någon sjukdom : Ja. Anorexi och atopisk hud
Gymkort : Ja
En homosexuell kompis : Nej, bisexuella men inte någon homosexuell vad jag vet. Och det är nog inte något jag frågar heller, frågar väl inte om folks sexualitet sådär annars bara. 
Duschat idag : Nej igår kväll.
Någon kompis som snarkar : Haha ooh ja.
Någon vän som spelar i ett band : naeeeee tror inte det.
Några mvg:n : Jo
Någon som förstår dig : Inte ens jag förstår mig ibland.
Något beroende : Ja. Squash.
Fikat idag : Nej.
Nagellack : Inte på.
Någon vän som bor i ett annat land : Nej.
 
VEM ? ..
Delar du mest minnen med : Familjen
Längtar du mest efter : Dedu.
Stör du dig på : Mig själv.
Gosar du med : Såna som börjar på S. T.ex. Shelby.
Lagar mat : Jag om jag får välja, annars mamma.
Diskar : Jag, mamma eller pappa.
 
VILKEN ? ..
Tidning läser du : Allt. Gärna med korsord.
Buss åker du oftast : Strandlinjetrafik MALAX-VASA-MALAX
Dag fyller du år : 4 oktober.  (om 39 dagar wiipwoop)
Årstid föredrar du : Tidig höst.
Stad är du uppväxt i : Malax. Storstad.
 
VAD ? ..
Gör du nu : väntar på skjuts till bussen.
Gör dig till en bra människa : Jag är superempatisk...lite för mycket ibland.
Gör dig till en dålig människa :Jag är inte vegan. Vill vara, men måste komma ur ÄS först.
Vill du arbeta med : Stil. Brett begrepp, I knoooow.
Är roligast just nu : Att Dessis skor är vid ryska gränsen.
Har du på dig nu : pennkjol, magtröja och en svart trench.
Har du för smink idag : Ganska normi, satsade dock lite extra på highlighter och contouring idag.
Äger du för skor : Såna som mina fötter passar i.
Har du för storlek i skor : 38-40, se riippuu vähän.
Läser du för bok : Thousand splendid suns.LÄS DEN.
Ska du göra nu : Nu kom skjutsen passligt så nu ska jag åka till skolan.
Till top