Jag är myndig...

Allmänt, Foto, inspiration, tönteri, vänner / Permalink / 1

..och jag har firat det.
I söndags träffades hela potatoclub hos Idamaria där hon och jag ordnat brunch. Blev många skratt och fina gåvor. B.la en marmor vas, ekologiska hudprodukter och inbetalningar till cancerfonden. I tisdags kom mamma, pappa och shelby upp till mitt rum. Av dem fick jag välbehövliga saker till bilen och akvarellfärger/papper.

På tisdag kväll for jag till N & I's lägenhet och förfestade inför ollis. Var såå kul. Massa minnen. Kom hem typ 2, och satt i skolbussen kl.7. Typ dog genom den enda lektion jag hade, men det var eget fel. Somnade på bussen dit, bussen hem, somnade hemma i typ 3 h och somnade typ 9 igår kväll.

Inatt vaknade jag av en smäll och ett hårt pip i mitt högra öra. Vaknade utan hörsel på höger öra. Avbokade körlektionen idag. For till skolan, gick till elevvården. Hon kunde int göra något åt det. Gick till akuten. Satt där i 2 h och fick därefter höra att flera haft samma problem på senaste tiden. Många har hört dåligt pch haft ont, trots att örongångarna är superfina. Så inget kan göras. Men men, det går väl om.

Annars är jag superlycklig och allt är på sin bättre sida för tillfället. Hoppas ni mår bra också❤

(Inga kommentarer på bilderna.)

#1 - - Fröken Rödlök:

Ja ni ar haft roligt iallafall :) Grattis i efterskott.

Svar: Jood, tackar!:)
Jonna

Till top