Loppisfynd

/ Permalink / 1
Vissa dagar hittar man såååå bra saker på loppis. Det har inte hänt på länge, men idag var en sån dag. Kanske universum ville kompensera ångesten efter dagens poliklinik besök. Hittade iallafall 3 plagg för 6.50€ sammanlagt. I min stil älskar jag att blanda nytt och gammalt, och mitt favorit fynd att hitta på loppis är plagg som är lite äldre och från okända märken eftersom chansen att någon annan har samma då är minimal.

Kavaj-2.50€
Tänkte den som jacka till hösten.

Klänning-2€
Halleluja prisa gud. Jag har kollat på liknande bohemiska klänningar sen typ februari och velat ha en.

Byxor-2€
Mönstrade vida byxor har också varit en wantie en tid.



#1 - - Carolinahannamaria:

Fina fynd! Den vita klänningen gillar jag lite extra :)

Svar: Den är min favorit också 😌
Jonna

Till top