Tack❤

Allmänt, Deep, Personligt, tankar, vänner, ätstörning, ångest / Permalink / 1

Igår trotsade jag ångesten och for iväg till Åminne på ungdomsdans. Det var en härlig kväll, men kallt blev det. Jag vill egentligen tacka alla som peppade mig igår. Ni som sa att jag är stark som vågar prata om anorexin. Om ni skulle veta hur glad ni gjorde mig. Dagen innan hade jag fått höra en kommentar som sved som en pisksnärt, "hon är smalare än dig, hon är så fin". Och jag kunde inte hantera känslorna, så b.la handlederna fick ta stryk, igen. Att höra av någon annan att jag är stark och inspirerar, det mina vänner, värmer även ett anorektiskt hjärta. TACK att ni stöttar, ni är så fina människor❤
Sen lovade jag att hälsa till en av mina bloggläsare i nästa inlägg, så här kommer det. Hoppas du känner dig träffad.
HEJ R, jag vet du läser 😊

#1 - - tror du he :) :

Hej

Svar: Haha hejhej
Jonna

Till top