13 Saker som stör mig

Allmänt, tankar, tönteri / Permalink / 3
 
1. Folk som kör om mig då jag kör i högsta tillåtna hastighet.
Sitter alltid och surar i bilen då jag kör 50, på 50-område OCH SÅ KÖR NÅN JÄKEL OM. Tills jag kör bredvid dom vid nästa trafikljus (: (: (:
 
2. Folk som använder en och samma maskin på gymmet hur länge som helst.
Om man vill springa en timme på löpmattan, kan man väl dela upp det i omgångar
ELLER HOW ABOUT SPRINGA UTOMHUS???
 
3. Hur smutsig min bil är.
Sandig, lerig, geggig. USCH.
 
4. Det faktum att jag inte kan tvätta den för det är för kallt ute.
Det var ju varmare för nån dag sen, men då hann jag inte. Idag skulle jag ha tid, men det är -5 grader (: (:
 
5. Kläder som låtsas vara en storlek dom inte är. Typ en xs som är helt hänging och en XL som är spänd.
Och att inte kunna köpa kläder enligt storlek eftersom det är olika, inte bara i olika butiker utan på olika plagg.
 
6. Att mitt interna skol-wifi inte fungerar.
Det har det inte gjort hela 2016 + 2017 hittills, och ingen vet vad som är problemet.
 
7. Att bensin kostar nästan 1,60 €/liter.
Då man tankar för 20 € och mätaren knappt ändras.
 
8. Då blyet i pennan brakar av/tar slut mitt i ett skriv-flow.
Och så hittar man ingen vässare eller nytt stift.
 
9. Att ha ångest för att man vet att man kan få ångest.
Tänk så får jag ångest. Nu får jag ångest. Nej jag får inte ångest. Jo. Nej. Jo. Nej. Okej försent.
 
10. Hur mycket jag låter dig ta energi av mig.
Undermedvetet betyder du väl för mucket för mig.
 
11. Mitt lillfinger.
Som är böjt. Och värker. Och inte låter sig hittas något fel på.
 
12. HVC's telefontider.
Jag och andra är ofta lite upptagna med jobb och sånt mitt på dagen, men det är bagateller.
 
13. Då man är både kissnödig och törstig samtidigt.
Vad göra först liksom? Törsta sönder, men inte vara kissnödig? Eller kissa på sig, men inte vara törstig längre?
 
#1 - - Anonym:

Lider o skrattar med dej. Finns både allvar o humor i detta inlägg. Kram...du vet precis

#2 - - Felicia:

Haha, bra lista, man relaterar till mycket!
Har ganska nyligen gjort min första videoblog som vore kul om du ville tycka till om, bra att veta hur man ska utvecklas! :)

Svar: Haha kul att jag inte är enda! Det ska jag göra :)
Jonna

#3 - - Felicia:

svar på makeup-tutorialen:
Åh, men tack! Vad gulligt av dig! :)
Tänker att den kanske blir för lång och uttråkande om man gör en långsam? haha​

Till top