En kropp och ett sinne som inte går ihop

Allmänt, ätstörning, ångest / Permalink / 1
 
Dag 4 utan röst. Jag är förkyld och trött. 
Vilket leder till att jag blir nere. Funderar, analyserar och övertänker allt. Precis allt.
Jag är så otålig, vill på gym NU. Blev bara en gång förra veckan, och jag känner det och ser det.
Blir så besviken och ledsen då min kropp inte gör som jag vill, åter igen.
Jag är så sjukt trött, och vill sova, men jag kan inte det eftersom jag inte tränat.
Borde röra på mig, men får inte.
Nu bränner tårarna bakom ögonlocken. 
Har essäer att skriva, men då måste jag ju sitta.
 
Sån jävla ångest.
 
 
Aaja, det är bara för att jag inte har alla hästar hemma.
 
Peppigt måndags inlägg, eller hur?
#1 - - Anonym:

Pepp...pepp... Du har alla hästar hemma o du vet att man inte tränar då man är förkyld. Det är nåt annat som pockar på att du ska träna, men kram i alla fall till dej från mej.

Svar: <3
Jonna Löfgren

Till top