Personlig lista

Allmänt / Permalink / 0
(Hittad överallt men egentligen från Kenzas blogg tror jag)

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Pinsamt. Men ja. Det är äckligare att något hänger ur näsan. USCH.
Titta på dig själv i spegeln: Ja.
Gnälla: Ja, men försöker att inte göra det i onödan längre.
Skrika: Sällan.
Sova: Jo? Men inte bra och inte länge.
Ha ångest: Ja.
Skada dig själv med flit: Nej, inte längre.
Ta mediciner du inte borde ta: Nej.
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Ja. Nästan varje natt.
Drömma sexdrömmar: Det gör väl alla nån gång?
Ta droger: Nej.
Försöka vara annorlunda: Tror jag inte behöver försöka.
Klä dig i svart: JA.
Gå till kyrkan: Nej.
Gå i skolan: Snart igen JA.
Röka: Nej.
Ha sex: 

 


Ljuga: Nej. Ätstörningen gjorde att jag ljög mycket ett tag, och jag blev så sjukt trött på det så nej.
Hata folk: Hata är ett starkt ord. Ty man skola icke hata, dock får man hysa agg mot.
Lita på folk: Ja, men jag har svårt för det.

VEM:
Saknar du:
Många. Allt för många.
Vill du döda: Ingen?
Rörde dig sist: Shelby. #FOREVERALONE
Vill du slå: Donald Trump b.la.
Kysste dig sist: Shelby. Piin.
Vill du kittla: Öh wut?
Kramade du sist: Mamma tror jag? 
Vill du prata med: Jag vill prata med många.
Skrek du på sist: Shelby.
Vill du vara som: Förhoppningsvis som mig själv om typ 5 år?
Sårade dig sist: Folk som pratar bakom ryggen på mig och tror jag inte hör.
Vill du bli galet full med: Vännerna. JA.
Gjorde dig riktigt glad senast: Deedu ;)
Fick du sms från senast: Mamma
Ringde dig senast: Mommo

HAR DU

För många vänner: Nej riktigt passligt.
Förföljelsemani: Ibland.
Tvångstankar: Ätstörningen kan räknas som en väl?
Någon annan psykisk sjukdom: Depression och Anorexi.
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Ärr och småskador och sånt ja. Typ att jag inte kan stå på etta knät ännu efter att jag föll med moped för 2 år sen???
Färgat håret: Ja allt för många gånger. Senast för typ 20 min sen.
Brutit några ben: Nej.
Några piercings: Nej.
Egen dator: 2 stycken. Skol/bruksdatorn och speldatorn. JA jag har en sån.
Bra självförtroende: Nej.
Kysst någon: Joo.
Sagt jag älskar dig till någon idag: Nej.
Bjudit ut någon: Jo.
Varit kär: Ja
Dumpat någon: Typ ja. 
Stulit någonting: Äppel och jordgubbar från naturen.
Lämnat landet: Ja.
Tuttat eld på nått: Nej inte något stort.
Gjort något olagligt: Jo.


HUR:

Går du: En fot i taget.
Svarar du i telefonen: "Häj"
Fördriver du tiden: Hur som helst.
Mycket pengar har du: Känns ganska stabilt.
Tjänar du pengar: Jobbar, bakar, loppis osv osv
Ofta diskar du: 5 ggr/ vecka kanske?
Ofta städar du: Några gånger i veckan lite.
Många stör du dig på: Många.
Ofta träffar du din familj: Varje dag. Storasyster lite mer sällan dock.

TROR DU:

Att du kommer bli något: Jag vill och hoppas.
På gud: Jag är osäker.
På rymdvarelser: Ja.
Att folk tycker om dig: Nej.
På ett liv efter detta: Ja.
Att fiskar kan tänka: Probably. De har kanske inte så mycket tankar dock.
Att du kommer leva länge: Kanske?

Till top