Bloggutfyllnad

Allmänt, lista / Permalink / 0

1. Vad är ditt förhållande till tid? Tid är bara tid, men jag är ett kontrollfreak och tid är viktigt fö mig.

2.Vilken tid på dygnet gillar du bäst? Morgon, då man känner sig som den enda vakna människan på jorden.

3. Vilken är den bästa veckodagen? Lördag eller fredag

4. När går tiden som snabbast? Då jag målar eller syr eller något sånt.

5. När går tiden som långsammast? Mitt i en ångestattack.

6. Hur länge tar det för dig att sminka dig? Beror på till vad jag sminkar mig, men vardagligt typ 15 min.

7. Vilken tidsepok skulle du vilja leva i? 50-70 tal. Jaaaz them clothes and skönhetsideal.

8. Äter du snabbt eller långsamt? Snabbt, för att slippa maten. Men ibland långsamt.

9. Vad gillar du mest att lägga ner tid på? Djupa diskussioner. 

10. Vad gillar du minst att lägga ner tid på? Ätstörning.

11. När vaknar och lägger du dig på vardagar? Jag är sjukt trött så jag lägger mig typ 9 och vaknar ca.6.

12. Vad skulle du gärna ha mer tid till? Träning.

13. Vad gjorde du för tre timmar sen? Vaknade och gick på wc.

14. Vad händer de kommande tre timmarna? Jag ska bädda sängen, klä på mig och sen arbeta lite.

15. Var ser du dig själv om 10 år? Levande med massa mer kunskap och insikter.

 
Till top