Jag lever nog

Allmänt / Permalink / 0

Hej, jag vet förlåt ursäkta att jag inte bloggat osv osv. Inte hunnit, inte kunnat.

Tänkte ge er en lista på saker som hänt/händer/ska hända.

•Jag klarade inte körprovet förra veckan, så jag tar det igen idag.
•Jag har bas i min bil. YAAAAZ.
•Jag tog en länk med Shelby igår, och aå kom en annan hund och min superstarkazumobrottarslädhund till husdjur drog i kopplet jag hade runt min hand för att få kontroll och jag fick vackra "strypmärken" på handen och en sträckt nacke. Idag blir det bandage, värkmedicin och svindel.
•Jag har klippt typ 10 cm av mitt hår. Och det är superkort men ack så skönt.
•Jag börjar snaaart kunna kassan och veikkaus på jobbet.
•Vi har halloween sitz alla abin i helgen.

OCH jag får träna samma 3 ggr per vecka ännu, eftersom ätandet och tankarna är på bättringsväg. PEPPAR PEPPAR höni❤❤

Till top